Hvordan livet er når man pludselig har fået en Øgle på to ben ind i huset.

tirsdag, februar 28, 2006


Opskrifts tyveri - og på-dronningen

For snart lang tid siden så jeg at Carina havde en opskrift på
fiskedunser så da vi her til aften skulle have fiskefrikadeller så måtte jeg prøve den "sovs" hun havde til - da det jo er det evindelige problem her i huset.

Og vi har vist fået en pige med ikke bare latte og is gen - men også et sovse-gen.

Hun ELSKER sovs, og når det er Dicte der siger det så hedder det PÅ.... man peger på tallerkenen og siger PÅ, eller også peger man på brødet og siger på - men så betyder det smør :))

Jeg kan afsløre at Carinas remoulade/yoghurt faldt i Dictes smag.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ihh dejligt at der er nogen der kan bruge mine opskrifter.
Ja den er en hitter den sovs, eller som Lorenza sagde den anden dag; nej mor jeg skal ikke have sovs jeg skal have sauce!

01 marts, 2006 09:21

 

Send en kommentar

<< Home