Hvordan livet er når man pludselig har fået en Øgle på to ben ind i huset.

mandag, januar 15, 2007


Sjove hits

Jeg kan på de seneste 10 der har besøgt min blog se hvordan de kom ind på siden.

De fleste er forståelige nok.

Men en af dem der har besøgt Dagligdagen med Dicte havde søgt på følgende på Google: Testel Sort gul......

Bloggen var nr. 7 af de samlede hits:
Til alt held havde hun sin sorte og neon gule flyverdragt på -. ikke sådan ... Vi endte med et lille testel, som jo kan deles op i flere gaver - man er vel ...

Hmmm hvad mon den person har syntes om Dictes dagligdag?????

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ha, ha - det var såmænd mig! Vi er ved at tømme (eller starte på det...) min mors hus og jeg har fået et sort testel fra 60erne der er gult indvendigt - jeg ville lige chekke om det var en "mærkevare" - derfor søgningen! Og ja, jeg så godt at dicte hittede på testellet og jeg var vist lige inde og kigge. Verden er lille på mange måder!
Mit barndomshjem er kommet på nettet http://www.edc.dk/framedefault.asp?sidenavn=soeg/sag.asp&ppid=68313358&pKategori=1
Puha, det er ikke rart!! Kan du se at mit billede er udskåret for neden til venstre på bornholmeruret? Den skal jeg arve - stakkels Bjørn(!!)
:-)) Ulla

16 januar, 2007 22:38

 

Send en kommentar

<< Home