Hvordan livet er når man pludselig har fået en Øgle på to ben ind i huset.

mandag, februar 06, 2006


Kan man mon tjekke for det??

Jeg forsøgte lige at få fat i min læge da jeg nu på 2 uge har ondt i halsen.... De holder selvfølgelig vinterferie.
Og så spørger man sig selv - er det så alvorligt at jeg må ringe til den anden læge for at få det tjekket eller kan jeg trods alt vente til næste uge??
Lige nu venter jeg og ser - men bliver det ikke bedre så tror jeg altså jeg må bide i det sure æble.

Og det gen jeg gerne vil tjekkes for det er Shopping genet.... For det meste så er det totalt inaktivt hos mig. Jeg hader at shoppe

På trods af det er det alligevel lykkes mig at købe for 1000 kr (ups - mon Jan læser det her?) på HM's hjemmeside - hvordan kan det dog ske - jeg skulle bare have nogle langærmede T-shirts???

Hmmmm - jeg tror jeg vil filosofere lidt videre over den.....

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gentest for defekt shoppegen?? Der må være en fremtid i at udvikle det!¨
Tænk blot på hvad en mand ikke ville gi for at få testet en potentiel kone før han ligesom hænger i saksen; defekt så ja tak!
Tillykke med din fine blog, ja det er helt vanedannende!
Knus

06 februar, 2006 15:53

 

Send en kommentar

<< Home