Hvordan livet er når man pludselig har fået en Øgle på to ben ind i huset.

onsdag, marts 22, 2006


The four meme

Fire Jobs jeg har haft;
Korsanger – i mange år stod jeg op tidligt om søndagen for at bræge lidt i kirken. Jeg må tilstå at det er nok det tætteste forhold jeg har haft til gud…


Ostepakker – hver sommer under en stor del af min uddannelse hjalp jeg hos Danmarks Største Osteimportør – Oluf Sørensen A/S – desværre er jeg ikke selv den største ostespiser, så de billige oste var spildt på mig.

Forsknings assistant – min korte karriere som forsker varede i ca. 1 år hvor jeg arbejdede på Panum Institutet.

Area Sales Manager – det er så hylden jeg er havnet på nu, hvor jeg sælger laboratorie udstyr til hele norden


Fire Film, jeg kan se igen og igen;
Hmmm den er svær – men det her er DVD ere som gang på gang finder vej til maskineriet, men nok mest pga. Dicte:
Dictes DVD’ere under et: Tweenies, Teletubbies og Barbapapa
Tombstone – ham Val Kilmer er altså for lækker J
Fifth element
En verden udenfor (eller som
Carina så korrekt skriver Shawshank Redemption)


Fire steder jeg har boet;
Frederiksberg, jeg er født på Frederiksberg og mine forældre bor der stadigvæk, og efter ca.7 års eksil flyttede jeg tilbage til Frederiksberg


Nørrebro, min første lejlighed lå lige ved Skt. Hans Torv – jeg fremlejede den af min brors daværende Kæreste Laura. Min første egen andelslejlighed lå i Hørsholmsgade.


Sjovt nok så har jeg bortset fra min tid på Nørrebro altid holdt mig til royale adresser: Kronprisesse Sofiesvej, Dronningensvej, Kongens Tværvej og nu Gammel Kongevej


Fire TV-shows jeg elsker:

Top gear – de har humor de værter

Sex Inspectors fra svensk TV4, der er noget mere lærerigt en TV3’s sexskolen.
Bolig programmer som Extreme Makeover Homeedition og Fra skrot til Slot – MaiBritt er en gammel skoleveninde, og jeg er vild med at se hvad man kan få ud af tingene hvis man bare havde: Penge, Tid og talenter


Familier på tværs Ja ja – jeg svælger gerne i at se hvor slemt det kan gå, hvis forældrene ikke er deres opgave voksen. Men jeg er altså vild med dr. Tanya Byron hun har også et program der kører på svensk tv.

Fire Steder jeg har været på ferie;
Danmark. Som barn/ung sejlede jeg meget i KAS (Kjøbenhavns amatør sejlklub)


Høje snedækkede bjerge: Jeg har siden jeg var 4 været på skiferie, både i Norge, Sverige, Østrig, Italien og Frankrig – jeg vil sige hvert sted har sine fordele…..

Gran Canaria: Min og Jans første rejse sammen (uden for landets grænser) skønt med sol og sommer allerede i Maj måned.

Rhodos – har faktisk været der to gange – første gang I 1976 da mine forældre havde kobberbryllup og så I 1997 i samme uge som min mor fyldte 60 – men jeg nåede da hjem til den store fest, trods alt.

Fire Websites jeg besøger hver dag:
Netdoktors babyklub må jo følge med i de andres liv også.
Google er min startside
Netdoktors stofskifte debat er en gang i mellem lidt af en hønsegård - men da jeg jo selv (og Jan også nu) har stofskifteproblemer er det ind i mellem et godt sted at være
Job Index når man som mig ikke er helt tilfreds med det job man har – samt vil spotte potentielle kunder, så er job sites som jobindex fantastiske

Fire Favorit-spiser:
Thaimad – jeg elsker thaimad, selv om jeg aldrig har været i Thailand,
restaurant Bangkok eller Ayuttaya er vores foretrukne – også som take away
Indisk – vi er så heldige at have en rigtig god Indisk restaurant (
Maharajah) lige overfor hvor vi bor, desuden fik vi da vi var på Gran Canaria den bedste mango is vi nogen sinde har smagt på en Indisk restaurant.
Stegt flæsk med persillesovs – I’m a sucker for gammel traditionelt dansk mad.
En Chimichanga fra
Taco Shop eller næsten hvilken som helst anden ting fra Taco Shop

Fire Steder jeg hellere ville være lige nu;
På skiferie i Val Thorens sammen med Jan og Dicte. Nyde den sidste sne og massere af sol.
Gran Canaria og få lidt sol på min blege fede krop
I gang med at underskrive en aftale om et større sted at bo0
Ude og danse vildt til Final Wham


Fire bloggere jeg tagger;
Det er straks værre for jeg kender ikke så mange bloggere, som ikke med garanti allerede er blevet tagget.
Men en enkelt kan det da blive til – så Pia må stå for skud – sorry

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sad henslængt i min stol, da jeg læser hvilken film du godt kan li - så kan du sq tro jeg vågnede op *LOL*.

"You're so extaordinary (...) I'm gonna be you Huckleberry...".

Val Kilmer styre for vildt især i denne film.

*******

Mexikansk mad .... MUMS

Nå men NU må jeg altså få mit sygdomsramte legme i seng.

Kram fra Berith

22 marts, 2006 22:53

 

Send en kommentar

<< Home