Hvordan livet er når man pludselig har fået en Øgle på to ben ind i huset.

torsdag, marts 16, 2006


Har brug for dit input !

Jeg tjekkede lige Dictesdagligdag ud på vores hjemmecomputer - og layoutet var meget anderledes end det er når jeg bruger min arbejdscomputer.

Så nu er spørgsmålet til dig kære læser:

Hvilken font er der på skærmen når du læser?? Verdana (eller noget der ligner) eller er det Andy(eller noget der ligner)

Lidt spøjst - men det har vel noget at gøre med at jeg har lavet templaten på denne (arbejds) computeren - eller hyr???

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Verdana ligner det helt klart.
Jeg bruger ildræven så måske det har noget med det at gøre

16 marts, 2006 14:44

 
Anonymous Anonym said...

Nemmerlig - Verdana it is

Krammer B

16 marts, 2006 17:04

 
Anonymous Anonym said...

Sjovt, jeg synes, at det ligner Andy :o)

16 marts, 2006 17:18

 
Anonymous Anonym said...

Hej,

Hvis "Andy" er denne her;: http://www.fonts.com/findfonts/detail.htm?pid=206607 så er det IKKE den, jeg ser - hverken i IE eller Firefox. Det er snarere arial/verdana...

VH / Louise

16 marts, 2006 17:55

 

Send en kommentar

<< Home