Hvordan livet er når man pludselig har fået en Øgle på to ben ind i huset.

søndag, marts 05, 2006


Fars fødselsdag

Min far fyldte 65 år i dag - og det skulle selvfølgelig fejres.

Så vi var til middag. Det startede helt fint, nemlig med at vi og min svigerinde kom en halv time før alle andre.... hmmm kommunikationen var vist bristet.

Dicte havde kun sovet max en time til middag - så vi frygtede lidt at hun hurtigt ville blive hys - i sær når der også var så mange nye ansigter, men ingen grund til bekymring hun var den største charmetrold set længe *:)) Noget må vi gøre rigtigt med så harmonisk et barn :))

Så nu er det bare spændende hvor længe hun kan sove i morgen....

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Katja

Smaddersødt du spørger og faktisk synes jeg ikke at jeg har lyst til det. Hvis det er okay... Synes ikke jeg har noget at fremvise eller du ved... ligesom..

KH Pia

06 marts, 2006 19:24

 

Send en kommentar

<< Home