Hvordan livet er når man pludselig har fået en Øgle på to ben ind i huset.

onsdag, marts 01, 2006


Pilates time

2,5 måned - så lang tid gik der fra jeg blev skrevet på venteliste til det endelig blev min tur. På Frederiksberg ligger der et Pilates studio Spirithouse der er temmelig velbesøgt - og jeg skal altså nu endelig til min prøve time.

Jeg håber virkelig at det er så godt som det siges - for jeg tror min krop kunne have rigtig godt af ordentlig træning (og forhåbentlig udstrækning).

Så på søndag bliver jeg 150 kr fattigere - i første omgang - dernæst koster 10 gange 1050 kr.... men hvis det er prisen for en bedre krop - så giver jeg den gerne.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

HOST -det er godt nok dyrt.
Men det kan være det er bedre end de støvede DVDer jeg har derhjemme. Meget apropos så tror jeg hellere jeg må starte igen, mine gør det selv DVDer gav i hvert fald et synligt resultat på holdning og figur.

02 marts, 2006 14:23

 

Send en kommentar

<< Home