Hvordan livet er når man pludselig har fået en Øgle på to ben ind i huset.

onsdag, september 20, 2006


Har lige fået

Her til aften da Dicte skulle i seng, sad Jan med hende inde i sofaen og fik dagens dosis af Homer. Så jeg kom ind for at få et godnat kys. Jeg var nødt til at snyde hende lidt til at give mig kysset ved at kysse Jan først. Jeg fik så mit kys.

Jeg blev så grådig og forsøgte tricket igen. Og hvad svarer pigen så????

Har lige fået....

Så ikke flere kys til mig i den omgang.

Jeg fik dog tiltusket mig endnu et, da jeg kom ind igen lidt senere.

Men tænk at hun allerede er blevet så nøjeregnende med sine kys:(((

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Spændende hvordan hun er med dét når hun bliver 16 ;-) Knus her fra Pia og Jeppe i klar bedring.

21 september, 2006 12:14

 

Send en kommentar

<< Home