Hvordan livet er når man pludselig har fået en Øgle på to ben ind i huset.

torsdag, august 03, 2006


Godt ferien snart er overstået

Jeg elsker mit barn - der er der ingen tvivl om, men hold op hvor jeg glæder mig til at hun får brændt lidt energi af i vuggestuen.
Det er tydeligt at mærke at der nu prøves "kræfter" med mor og far.
Hvor langt kan man gå? Hvad sker der hvis...?
Hun er begyndt på den der bprrrr lyd, hver gang vi irrettesætter hende, hvis hun gør noget hun ikke må.
Hun siger selv at hun bare siger som en hest .....
Men skønt har det været at have hende 24-7 i 3 uger. Så har man virkelig kunnet se hvilken udvikling det lille kræ har taget i løbet af de snart 2 år der er gået.
Ja jeg synes jo at billedet taler for sig selv :)))

I stegende hede var vi i Odense Zoo og Jan havde sagt: Vi finder et sted og sætter os ned og får en is.... Dicte fandt et sted at sidde - nu manglede Isen bare