Hvordan livet er når man pludselig har fået en Øgle på to ben ind i huset.

torsdag, oktober 26, 2006


Far, jeg kalder på dig

Når Dicte bliver lagt i seng, får hun lov til at ligge et stykke tid med lyset tændt og læse (eller hvad hun nu finder på). Jan havde i går lagt hende og som han har sagt så mange gange før sagde han: Jeg kommer om 10 minutter og slukker lyset, ellers kald på mig når du er klar.

Efter et stykke tid begynder hun at råbe: Far, faaaar, faaaaaar......
Far kom ikke og for første gang hørte jeg hende råbe: Faaaar jeg kalder på dig....

Jeg kunne bare ikke lade være med at smile.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jamen hehe... da godt hun selv kan definere sin adfærd, når nu hendes far ikke hører så godt! Knus fra Pia

27 oktober, 2006 09:32

 
Anonymous Anonym said...

Ihh.. hvor kært :-)

01 november, 2006 12:19

 

Send en kommentar

<< Home