Hvordan livet er når man pludselig har fået en Øgle på to ben ind i huset.

tirsdag, oktober 03, 2006


Jeg savner mit barn

Jeg sidder netop nu i Belgien på et sikkert superlækkert hotel - men det er ligegyldigt for jeg kan ikke lige smutte ind til Dicte og se på hende og jeg har heller ikke fået det skønneste godnat kys. Jeg kommer heller ikke til at sove op af min egen personlige radiator og jeg får ikke Dicte ind i min seng i morgen tidlig når vi skal op.

En af mine nye kolleger (som sjovt nok kender en af mine gamle kolleger) undrede sig over at jeg ville sende Dicte i vuggestue de dage hvor jeg har fri nu (mandag og onsdag) forstod slet ikke at jeg det ville være hårdt arbejde at have hende hjemme en hel dag. Selvfølgelig er der ingen grund til at være ude af døren klokken 7.30 de morgener - men hvis jeg skal få bare en smule ud af mine fridage - så skal hun altså afsted.

Jeg elsker min datter - men jeg elsker også at have fri for hende.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kan man snart få lov til at bestemme hvordan man vil bruge den vuggestue selv snart???

"Nåååh... du har nok købt kokosmælk hva! Nu HAR du vel ikke tænkt dig at bruge den i bagværk vel? Det er KUN til wok-brug!"

"Næh men hvad søren, nye vanter? De er flotte. Men husk først at gå med dem i slutningen af måneden, det er ALT for tidligt til vanter nu jo!"

"Nej dog, skal I have rødbeder til frikadeller??? Det får man da ikke til frikadeller?"

"Uha nej, skal du ikke være sammen med dit barn når du har en fridag???? NÅ!"

I rest my case!

Pia

04 oktober, 2006 10:02

 

Send en kommentar

<< Home