Hvordan livet er når man pludselig har fået en Øgle på to ben ind i huset.

søndag, oktober 15, 2006


Fars briller

Jan fik fornylig nye briller (samme mærke som mine - og ret lækre - hvis vi selv skal sige det). Og efter han har fået dem er han begyndt at bruge sine briller noget oftere end før. Men han har stadigvæk svært ved at huske dem om morgenen for han kan jo i modsætning til mig godt fungere uden briller på.

Han har forsøgt at få mig til at huske ham på det (altså når vi om morgenen kysser farvel og jeg hvis jeg så ser at han ikke har briller så - så skal jeg huske ham på det..... problemet er bare - jeg ser ikke om han har briller på eller ej..... jeg ser faktisk mere at han har briller på, fordi det stadigvæk er så nyt at han bruger dem.

Men har har fået hjælp fra en lidt uventet front..... Dicte. Hun siger nu hvis han er på vej ud af døren uden briller på.

Senest i dag hvor de var på vej ned af trappen og jeg egentlig var på vej tilbage for at hente en "nødsut" så kom det fra pigen: Far har ikke sine briller på.... Super - dem tager jeg med på vejen.


Vi kom forresten i Zoo i dag - inden vi tog hjem til mine forældre. Desværre lukker de nu allerede klokken 17 - vi troede det var 18 - så vi kom lidt tidligere hjem til mine forældre.