Hvordan livet er når man pludselig har fået en Øgle på to ben ind i huset.

onsdag, november 15, 2006


Trætte Dicte

Jeg havde egentlig et naivt håb om at Dicte havde sovet til middag i dag. Blandt andet fordi vi havde været oppe klokken 6 i morges for at køre Jan til lufthavnen.

Men jeg blev klogere. Dicte havde hvilet sig..... Nå men så må jeg jo bare prise mig lykkelig over at risengrøden allerede stod og hyggede sig i ovnen, og ville være klar når vi kom hjem fra rytmik.

For jooooh vi skulle jo til rytmik i dag. Og Dicte nød det endnu engang. Jeg må tilstå at jeg bliver bare irriteret når der sidder nogle veninder og bruger tiden på at skvadre. Jeg synes det er flabet over for underviseren og det er ikke fair over for deres børn at deres opmærksomhed ikke er 100 % på barnet. Hvis de gerne vil tale - så gå på cafe i stedet for.

Hjemme igen, fik vi risengrøden der havde hygget sig i 2 timer i ovnen. Dejlig nemt og hurtigt, og så er det god kost til morens temmelig sarte mave.

Hun kom i brusebad og mens hun sad der, udnyttede jeg lige situationen til at studse hende lidt i nakken. Ude igen skulle der selvfølgelig brokkes lidt over tandbørstning og indcremning, men værre var det eller ikke. Der blev læst i Barbar's store bog om ord, og hun kom over sin egen seng, og vi blev enige om hvilken bog hun ville læse. Jeg gik ud, og sagde: du siger bare til når jeg skal komme ind og synge....... øøøøh hallo pige??? Hvad sker der, hvorfor kalder du ikke???

Jo her ser i hvorfor :)))