Hvordan livet er når man pludselig har fået en Øgle på to ben ind i huset.

mandag, februar 19, 2007


Respekt for morfar

Sidste søndag da vi var hjemme hos mine forældre havde Dicte sit sjippetov med - jeg har selv nogen gange tænkt når hun har leget med det om hvor smart det var hun fik det rundt om halsen, men jeg må tilstå at jeg har ladet det blive ved tanken.

Men så var vi hjemme hos mine forældre, og Dicte havde det rundt om halsen og min far så det. Skal vi sige det sådan at Dicte var ikke i tvivl om at det ikke var en god idé.

Hun er i dag, helt klar over at det er noget man IKKE gør - for det siger Morfar.....

Anderledes dårligt trænger vi igennem når vi forsøger at lære barnet at man ikke kysser ruderne i zoo..... Måske fordi jeg et eller andet sted synes hun bare er så sød......


Etiketter: , ,