Hvordan livet er når man pludselig har fået en Øgle på to ben ind i huset.

onsdag, februar 08, 2006


Ved siden af mig selv

Puha - kender i fornemmelsen af at ens hoved sidder lidt ved siden af der hvor ens hoved ret beset faktisk befinder sig???

Sådan har jeg det. Desuden har jeg kvalme og allermest lyst til at lægge mig hjem og sove - men altså jeg ved jo ikke om det hjælper på det, og er man så syg - eller er man bare lidt småkvæstet efter at man nu siden søndag har været alene med Øglen??

Dicte var godt nok lidt pylret her til morgen - jeg var nødt til at vække hende, og for første gang i lang tid accepterede hun at jeg førte hendes ske - normalt har vi jo gang i 3 skeer om morgenen. En til hver af Dictes hænder og så en til mor (eller rettere far - for det er ham der normalt er favorit skaffedyret). Men i morges klarede vi os med to.

Jeg er altså bare lige til at krølle sammen og smide ud.