Hvordan livet er når man pludselig har fået en Øgle på to ben ind i huset.

torsdag, marts 30, 2006


To blogs???

Jeg forsøger at finde ud af om det fungerer med to blogs. Og så dedikere den her til Dicte og hendes liv (det er jo også det overskriften siger) og så have min anden blog Katjas Krims Krams som så vil mere min personlige dagbog.
Ikke at de to bliver totalt adskildt - men engang i mellem synes jeg, at noget måske hørte mere hjemme i min egen personlige dagbog og ikke i Dictes.

Lad os nu se, det kan også ske at jeg efter et par uger siger - so what....

Knus og velkommen hos Katjas Krims Krams

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sådan gør jeg. Jeg har min blog, og Philip har sin "dagbog". Det fungerer fint :)

26 april, 2006 18:02

 
Anonymous Anonym said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

29 maj, 2006 02:47

 

Send en kommentar

<< Home