Hvordan livet er når man pludselig har fået en Øgle på to ben ind i huset.

torsdag, februar 09, 2006


Ved siden af mig selv

Jeg er sjældent syg men i går måtte jeg overgive mig. Jeg tog hjem fra arbejde ved 11 tiden gik i seng da jeg kom hjem. Havde husket at sætte uret til at ringe klokken 15.30 så jeg da kunne nå at hente Dicte - det var sikkert en okay disposition - for jeg tror ikke jeg var vågnet i tide hvis jeg ikke havde sat det. Nu ringede en fra arbejdet så klokken 15.26 og vækkede mig - så op var jeg nok kommet.

Jeg bliver hjemme igen idag - for jeg har stadigvæk den der ud af kroppen oplevelse.
Mon Dicte har det samme??? Sue en af vikarerne dernede bemærkede nemlig at Dicte var begyndt at falde mere end tidligere, men mente også at det kunne skyldes at hun var ved at tage et udviklingsspring. Så lad os se om det ikke bliver bedre igen.

Jeg var rigtig kvik i går. Jeg orkede nemlig ikke at skulle underholde ungen i halvanden time fra aftensmaden til hun skulle iseng. Så vi gik i Føtex efter aftensmaden. Det er vældig hyggeligt - og desuden et rigtig godt tidspunkt at købe ind på. Det er dog bare ved at blive temmelig dyrt - for jeg har nu to gange glemt at få nogen af mine ting med hjem.

For et par uger siden var det en ny voks - jeg havde brugt mange lange minutter på at vælge den - for der skulle jo helst ikke være et af de der farlige parfumestoffer i - og så kostede den 50 kr... og hvad gør jeg - glemmer at pakke den ned. I går var det så nogle b-vitaminer, da jeg har overvejet om jeg måske kunne bruge lidt ekstra tilskud til hår og negle og sådan. Måske jeg skulle købe ginseng istedet - for hukommelsen er da som en si - jeg kom hjem uden b-vitaminerne - håber en anden får glæde af dem i stedet.

Nu vil jeg krybe ind og lægge mig i min seng og så sætte en alarm til at ringe om en times tid..... so don't call me - I'll call you :)