Hvordan livet er når man pludselig har fået en Øgle på to ben ind i huset.

søndag, februar 12, 2006


Søndag på langs

Efter den hårde dag i går - havde vi håbet på at Dicte ville sove længe her til morgen - men nej det skete selvfølgelig ikke.

Så vi besluttede at vi ville smutte en tur i Danmarks Akvarium.

Dicte var rigtig interesseret og jeg er sikker på at når vi en dag har plads nok og Jan har fået sit akvarium så har han en kompagnon i Dicte.






Jeg kan ikke engang huske om jeg nogensinde her været derude før. Det har jeg jo nok engang i folkeskolen - men det er jo over 20 år siden - så det er måske forståeligt nok at jeg ikke lige kan huske det :))

Hjemme igen, fik vi lidt frokost og Dicte blev lagt i seng. Det er dog ikke ensbetydende med at hun også sover. Som jeg har forstået på Jan så faldt jeg i søvn før hun gjorde.

Jeg vågnede først ved 15-tiden - så 3 timers søvn det faldt på et tørt sted. Og så nåede vi endda lidt voksentid inden pigen vågnede og inden Jan tager til Helsinki i morgen.