Hvordan livet er når man pludselig har fået en Øgle på to ben ind i huset.

mandag, februar 13, 2006


Første barn i vuggestuen

Dicte er et velkendt barn i vuggestuen - måske det er fordi hun er blandt de første der kommer overhoved. De bliver faktisk lidt overraskede når jeg først kommer med hende ved 8.30 tiden som jeg jo gjorde et par gange i sidste uge.

Jeg har ellers tjekket Humlebæk vuggestuer ud - for at se åbningstiderne. Der kan man tydeligvis se forskellen på at bo på Frederiksberg eller ikke. For vores vuggestue har jo normal åbningstid mellem 7 (7.30 om mandagen) og 17 (16.30 om fredagen) - men i humlebæk var åbningstiden 6.30 til 17.30 - se så kunne man jo have et fuldtidsarbejde hvis man boede der.

Hvem der havde et lille andelsrækkehus..... men jeg kan jo ikke nøjes med at drømme - hvis jeg vil have et så må jeg jo blive skrevet op, måske det var en vej frem. Kender jo et sted i Humlebæk - og det er jo en start.